Luister goed naar je bezoekers

Heb je altijd al inzicht willen krijgen in de winkelroute en koopgedrag retail van jou bedrijf?  Dan ben je bij de services van Crumbbase aan het juiste adres. Dit bedrijf werpt een objectieve blik op het conversie percentage, bezoekduur en bekijkt of het interieur wel op een juiste manier is ingericht. Crumbbase kan door middel van de verschillende rapportages met een aantal aanbevelingen komen waardoor de prestaties van jou winkel positief kunnen toenemen.

Een klant kijkt als eerst vaak naar het interieur van een winkel, dit moet klanten naar binnen toe trekken en overhalen om een bezoek aan een winkel te doen. Zorg er dus voor dat de winkel er aan de buitenkant zo uitziet dat klanten nieuwsgierig worden en uiteindelijk de winkel binnentreden. Dit kan op verschillende manier gerealiseerd worden, bijvoorbeeld door de kleuren van de winkel of de aankleding van de etalage.

Als je inzicht wilt krijgen naar het gedrag van bezoekers binnen een winkel is het belangrijk dat je over materialen beschikt die dit effectief kunnen analyseren en meten.  Een camera kan bijvoorbeeld duidelijk filmen waar mensen zich voornamelijk bevinden in een winkel en waar zij het langst blijven kijken. Hier kan je uiteindelijk een rapportage van maken, een gebied wat heel erg goed bezocht wordt krijgt een rode kleur en een gebied waar weinig mensen komen of helemaal niemand komt wordt over het algemeen aangeduid door een groene kleur. Door een goed inzicht te krijgen naar de winkelroute van een bezoeker kan je goed kijken naar je eigen interieur en concluderen of dit juist is of dat het huidige interieur hier en daar wat aangepast dient te worden.  Door je winkelinterieur goed voor mekaar te hebben kan je een groot concurrentievoordeel opdoen ten opzichte van bedrijven die in dezelfde branche werkzaam zijn als jou. Zorg er dus voor dat je winkelinterieur goed aansluit bij de wensen en behoefte van jou doelgroep.  

Klik hier voor de site : http://www.crumbbase.nl/