Internet bellen als zakelijke oplossing

Het managen van de bereikbaarheid van uw medewerkers wordt eenvoudiger met een innovatieve mobiele app, zo kunnen ze zakelijk bellen via het internet. Zo is het eenvoudig en duidelijk op welk moment het geschikt is om contact te zoeken. Bij ProDyne is het mogelijk om één toestel aan te schaffen voor zowel privé als zakelijk gebruik. Dit wordt ook wel BYOD (Bring Your Own Device) genoemd. Ook is het mogelijk om een koppeling te maken met Outlook om inzicht te krijgen in de verschillende vergaderingen op een dag en wie hieraan deelneemt. Zo wordt internet bellen en zakelijk communiceren zeer eenvoudig. 

Besparen op je infrastructuur door internet bellen en zakelijk communiceren

Kies ook voor internet bellen zakelijk van een specialist. Zo bespaart u gegarandeerd op verschillende kosten. Al die verschillende contracten zorgen niet alleen voor meer uitgaven, maar nemen ook veel tijd in beslag. Hoe fijn zou het zijn om al je communicatiemogelijkheden via één professional kan laten lopen. ProDyne schakel je in als partner op het gebied van IT en (tele)communicatie. Zij staan voor no nonsens, respect, dynamiek en betrouwbaarheid. Dat is wat je zoekt in een bedrijf, toch? Daarbij sta jij als klant centraal en streven zij zo naar een hoge klanttevredenheid. Deze specialist is niet alleen de probleemoplosser voor internet bellen en zakelijk communiceren, maar ook de waardevolle kennispartner die je graag alles vertelt over zakelijk internet en bellen. 

Internet bellen en zakelijk communiceren in diverse branches

Voor elke branche is goede communicatie erg belangrijk. Het is daarom belangrijk dat dit zo goed en efficiënt mogelijk verloopt. Kies daarom voor de persoonlijke benadering door ProDyne. Voor bedrijven met een buitendienst is het zeker interessant om een gebruiksvriendelijke applicatie op de mobiele telefoons in te stellen waardoor zij 24/7 bereikbaar zijn voor andere medewerkers. Via WiFi, Bluetooth en GPS kan de centrale herkennen of de werknemer bereikbaar is en geeft een signaal door aan de werkgever. Binnen de zorg is het belangrijk dat noodsituaties snel gesignaleerd worden. Wanneer een toestel valt, gaat er een alarm af in de meldkamer waar snel op gereageerd kan worden door zakelijk internet en bellen. Via de locatiebepaling is het mogelijk om te zien welke medewerker het meest dichtbij is bij de noodsituatie. Internet bellen en zakelijk communiceren maakt het mogelijk om snel in te kunnen grijpen. 

Klik hier voor de site :